خرید دستگاه کارتخوان سیار ارزان

خرید دستگاه کارتخوان سیار ارزان

دسته بندی: دستگاه کارتخوان/مقاله

دستگاه کارتخوان سیار ارزان قیمت بخرید

برای خرید دستگاه کارتخوان سیار ارزان باید ویژگی های مهم آن را مد نظر داشته باشید. در این مقاله به برخی موضوعات پیرامون دستگاه کارتخوان پرداختیم. در ادامه با ما همراه باشید.

معمولا دستگاه‌های کارتخوانی که بانک‌ها ارائه می‌کنند، مدل‌های ساده و بسیار قدیمی هستند. عیب دیگر خرید کارتخوان از بانک، دریافت وجه نقد توسط آن‌ها و بلاک کردن این وجه می‌باشد.

اگر به دستگاه صدمه بزنید و یا آن را گم کنید، بانک از شما خسارت خواهد گرفت. پس از واگذاری دستگاه به شما توسط بانک، آن‌ها مرتب با شما تماس می‌گیرند و اگر تراکنش‌های شما پایین باشد، به بهانه چکاپ دستگاه آن را جمع آوری خواهند کرد.

اما با خرید کارتخوان ارزان قیمت شما به طور کامل مالک آن دستگاه خواهید بود و تمام و کمال دستگاه به شما تعلق خواهد داشت.  با خرید کارتخوان سیار ارزان از نوین ارتباط کارنیل با این مشکلات رو به رو نخواهید بود.

دستگاه پوز ارزان در چه مدلی ارائه می‌شود؟

دستگاه کارتخوان ارزان نیولند ME31 به همین منظور به طور ویژه به فروش می‌رسد. این کارتخوان سیار را می‌توانید بدون هیچ محدودیتی در هر مکانی که می‌خواهید با خود حمل کنید. این دستگاه مقرون به صرفه خدمات را نسبت به دستگاه‌های دیگر بسیار سریع‌تر ارائه می‌دهد. این دستگاه همچنین به نرم‌افزارهای حسابداری و صندوقداری متصل می‌شود. درون آن باتری با ماندگاری بالا تعبیه شده است و نیازی به اتصال به برق ندارد. مدت نگهداری شارژ آن 12 الی 48 ساعت می‌باشد و ظرف 2 الی 3 ساعت به طور کامل شارژ خواهد شد. نوع باطری آن لیتیوم می‌باشد و ولتاژ آن 3.6 ولت است. باطری این دستگاه همچنین 2500 میلی آمپر ظرفیت دارد.

حمل دستگاه کارتخوان سیار نیولند ME31 با توجه ابعاد  177*53*795 میلی متری و وزن  0.330 کیلوگرمی بسیار آسان است.  نوع پرینتر آن حرارتی می‌باشد و در یک ثانیه رسید را چاپ می‌کند.  از مزیت‌های دیگر این دستگاه می‌توان به اسنکر بارکد، USB و حافظه داخلی 0.256 اشاره کرد.

خرید دستگاه کارتخوان سیار ارزان نیولند

چگونه دستگاه کارتخوان سیار را خریداری کنیم؟

به منظور خرید کارتخوان سیار ارزان قیمت ابتدا با کارشناسان نوین ارتباط کارنیل تماس حاصل فرمایید. پس از ثبت سفارش می‌بایست مدارک مورد نیاز را ارسال کنید. پس از ثبت سفارش و ارسال مدارک کارتخوان ظرف 48 ساعت به شما تحویل داده خواهد شد. مدارک مورد نیاز برای دریافت کارتخوان شامل تصویر اصل شناسنامه، تصویر اصل کارت ملی به صورت پشت و رو، تصویر شماره شبا و کارت بانکی، تکمیل فرم‌های مورد نیاز و غیره می‌شوند.

پس از خرید کارتخوان سیار ارزان نیولند ME31، نوین ارتباط کارنیل مسئولیت پشتیبانی این دستگاه را برعهده خواهد گرفت. در صورت بروز هر گونه مشکل در سخت افزار و یا نرم افزار این مشکلات رفع خواهند شد.

چرا باید برای کسب و کار خود کارتخوان سیار بخریم؟

دستگاه‌های کارتخوان سیار در افزایش فروش کسب و کار شما کمک خواهند کرد. زیرا با استفاده از این دستگاه‌ها مشتریان به مزایایی دسترسی خواهند داشت که در گذشته نداشتند. این دستگاه‌ها همچنین هزینه‌های اضافی شما را کاهش می‌دهند و در وقت صرفه جوبی می‌کنند. امنیت، اطمینان و انعطاف پذیری مزیت دیگر آ‌نها تلقی می‌شود. با خرید کارتخوان سیار ارزان در هر کجا و در هر زمان می‌توانید فروش خود را انجام دهید.

مزایای دیگر خرید کارتخوان سیار ارزان:

  • قابل حمل و سبک
  • بدون نیاز به سیم تلفن و یا سیم اینترنت
  • امکان انجام فروش در هر زمان و مکان
  • قابلیت انجام فروش در مکان‌هایی که در گذشته فقط به صورت نقد انجام می‌شد.

خرید دستگاه کارتخوان سیار ارزان - نوین ارتباط

کارتخوان‌ سیار چه ویژگی‌هایی دارد؟

دستگاه‌های کارتخوان سیار درست همانند کارتخوان‌های ثابت عمل می‌کنند. با این تفاوت که نیاز به اتصال به سیم تلفن و یا اینترنت ندارند. ویژگی‌های دستگاه‌های کارتخوان سیار عبارتند از:

  • نوار خوان مغناطیسی
  • صفحه نمایش
  • صفحه کلید
  • پین
  • قابلیت حمل
  • امنیت
  • سرعت پردازش مطلوب

با خرید کارتخوان سیار ارزان، افزودن سیستم پرداخت بی سیم به کسب و کار شما کار بسیار آسانی خواهد بود. تمام صاحبان کسب و کار می‌توانند از مزایای دستگاه کارتخوان بی سیم بهره‌مند شوند. اما کسانی که مشاغلی که سیار دارند و یا زمان زیادی را در خارج از دفتر می‌گذرانند، از این مزایا بیشتر استفاده خواهند کرد. نمایشگاه‌ها، رویدادهای ورزشی، فروشگاه‌های سیار، بازارها و فروش دم منزل و موارد دیگر از جمله این مشاغل هستند. اگر هنوز هم برای کسب و کار خود از کارتخوان ثابت استفاده می‌کنید وقت آن رسیده نحوه فروش خود را ارتقا دهید و از مزایای کارتخوان سیار بهره‌مند شوید.

دستگاه کارتخوان چگونه کار می‌کند؟

پس از انتخاب محصول توسط مشتری، می‌بایست پرداخت صورت گیرد. ابتدا فروشنده مبلغ محصول را درون کارتخوان وارد می‌کند. سپس مشتری می‌بایست کارت خود را در زبانه مخصوص بکشد و رمز کارت اعتباری خود را وارد کند. پس از تایید عملیات پرداخت ظرف چند ثانیه به پایان می‌رسد و رسید برای مشتری چاپ خواهد شد. فروشنده در صورت نیاز می‌توانید رسید خود را نیز دریافت کند. به طور کلی کار با کارتخوان سیار بسیار ساده می‌باشد و مانند کار با یک ماشین حساب است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد دستگاه کارتخوان سیار می توانید مقاله هر چیزی که لازم است در مورد دستگاه کارتخوان سیار بدانید را مطالعه کنید.

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید