کارتخوان سیار نیولند

کارتخوان سیار نیولند

دسته بندی: دستگاه کارتخوان/مقاله

دستگاه کارتخوان سیار نیولند  که به‌عنوان سیستم پوز و پایانه فروشگاهی شناخته می‌شود. این دستگاه ها از صندوق‌ فروش ساده یا تکامل یافته‌، ابزارهای قدرتمند فروش، کنترل سهام و حسابداری هستند.

دستگاه کارتخوان، سنگ بنای بسیاری از مشاغل خرده‌فروشی هستند. آنها می‌توانند در تمام این بخش‌های مهم در زمان با ارزش صرفه‌جویی کنند و در عین حال خطرات ناشی از خطای انسانی را کاهش دهند.

در گذشته یک صندوق پول تنها کاری بود که برای تماس با مشتریان و پذیرش پرداخت ها لازم بود؛ اما امروزه، کسب‌وکارها به روشی برای پرداخت، پیگیری فروش، مدیریت موجودی و تولید گزارش نیز نیاز دارند. دستگاه کارتخوان  مناسب می تواند همه این کارها را برای شما انجام دهد.

دستگاه کارتخوان سیار چیست؟

دستگاه پوز، به دستگاهی که تراکنش ها در آن انجام می شود، اشاره دارد.

دستگاه کارتخوان (سیستم یا پایانه فروشگاهی) دستگاهی است که برای جمع‌آوری و پرداخت هزینه‌های خریداری شده، استفاده می‌شود.

در دنیای تجارت الکترونیک، یکی از راه های پرداخت سریع استفاده از دستگاه های کارتخوان است. این نوع دستگاه به دو صورت توسط تولیدکنندگان آن ارائه می شوند. یک نوع دستگاه کارتخوان ثابت است که از طریق خطوط تلفن ثابت تراکنش های مالی را انجام می دهد.

نوعی دیگر دستگاه کارتخوان سیار است، این نوع کارتخوان با استفاده از یک سیم کارت و اینترنت همراه فعال می شود و پرداخت ها را پردازش می کند. این نوع دستگاه با توجه به کارایی بالا بسیار مورد توجه فروشندگان است. دستگاه کارتخوان سیار به راحتی در هر محیطی که اینترنت وجود داشته باشد، قابل استفاده است.

یکی از مزایای استفاده از دستگاه کارتخوان سیار صرفه جویی در زمان و افزایش بهره وری آن است. به این صورت که یک دستگاه پوز سیار به خوبی زمان پردازش هر فروش را کاهش می دهد و در گزارش فروش، مدیریت موجودی و حسابداری بسیار کاربرد دارد.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله با انواع دستگاه های کارتخوان آشنا شوید! پیشنهاد می شود.

نیولند

چگونگی استفاده از دستگاه کارتخوان سیار

سیستم پوز، معاملات را در خرده فروشی تسهیل می کند. نمونه ای از یک سیستم پوز شناخته شده می تواند صندوق فروش باشد. سیستم‌های پوز مدرن ترکیبی از سخت‌افزار و نرم‌افزار هستند که اغلب شامل یک اسکنر بارکد، کارت‌خوان، کشو پول و چاپگر رسید هستند.

رابط مشتری اغلب یک صفحه نمایش لمسی است. ساده ترین سیستم های پوز مدرن یک اسکنر کارت اعتباری متصل به تبلت است.

یک دستگاه کارتخوان سیار به شما امکان می دهد، پرداخت های مشتری را بپذیرید و فروش خود را پیگیری کنید.

ممکن است کسب‌وکارهایی با نیازهای پیچیده‌تر نیز به راهی برای مدیریت موجودی، مشتریان و کارکنان خود نیاز داشته باشند.

شما باید به دنبال یک سیستم پوز با کاربری آسان باشید که تمام نیازهای کسب و کار شما را برآورده کند.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله خرید دستگاه کارتخوان سیار ارزان پیشنهاد می شود.

پوز-ME31

دستگاه کارتخوان سیار نیولند

این مقاله برای صاحبان کسب و کار کوچک است که به دنبال دستگاه کارتخوان سیار مناسب هستند. یکی از این دستگاه ها بسیار کاربردی و مناسب، دستگاه کارتخوان نیولند مدل ME31 است.

دستگاه کارتخوان نیولند مدل ME31 ویژگی بسیاری دارد، برای مثال می توان به ظرفیت بالای باطری آن که 2500 میلی آمپر است، اشاره کرد. مدت‌ زمان نگهداری شارژ دستگاه 12 تا 48 ساعت با توجه به میزان استفاده بوده که برای بسیاری از فروشگاه‌ها و سایر کسب‌وکارها مناسب است.

همچنین کارتخوان نیولند مدل ME31 با کیفیت بالا و قیمت مناسب، بسیار مقرون به صرفه است. این دستگاه به علت سهولت استفاده و پردازش سریع طرفداران بسیاری دارد.

خرید بهترین دستگاه کارتخوان

دستگاه های کارتخوان، دستگاه هایی کارآمد هستند که کار با آنها برای تمامی افراد قابل فهم و آسان بوده؛ ولی این دستگاه ها نیز نیاز به تنظیمات خاصی برای آماده به کار شدن دارند که باید از متخصص این کار کمک بخواهید.

شرکت نوین ارتباط کارنیل با سابقه درخشان در این زمینه و فروش و پشتیبانی این دستگاه ها آماده است شما را در ادامه این راه همراهی کند.

6 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید