معرفی انواع دستگاه کارتخوان سیار موجود در بازار

معرفی انواع دستگاه کارتخوان سیار موجود در بازار

دسته بندی: دستگاه کارتخوان/مقاله

قبل از خرید هر کارتخوان سیار مناسب برای کسب و کار خود باید با انواع دستگاه کارتخوان سیار موجود در بازار آشنایی داشته باشید تا بتوانید بهترین نوع آن را تهیه کنید. بر همین اساس در این مقاله به بررسی انواع دستگاه کارتخوان سیار که جزو پرفروش ترین دستگاه های کارتخوان بازار محسوب می شوند، پرداخته شده است.

برای خرید بهترین دستگاه کارتخوان سیار برای مشاغل مختلف با گارانتی و پشتیبانی از نوین ارتباط کارنیل می توانید با شماره تلفن 02188739657 تماس حاصل فرمایید.

دستگاه کارتخوان نیولند

انواع دستگاه کارتخوان سیار موجود در بازار

برای آشنایی بیشتر شما کاربران گرامی انواع دستگاه کارتخوان معرفی شده است تا بتوانید انتخاب آگاهانه داشته باشید. همچنین بتوانید با کسب اطلاعات لازم و ویژگی های هر کدام از دستگاه های کارتخوان سیار ، دستگاهی که متناسب با کسب و کار  شما است، خریداری کنید.

 دستگاه کارتخوان بی سیم (سیم کارتی)

این نوع دستگاه کارتخوان که به نام کارتخوان بی سیم و سیم کارتی شناخته می شود با استفاده از اینترنت تلفن همراه تراکنش بانکی را انجام می دهد. کارایی بالا و امکان استفاده راحت از آن در هر مکانی موجب محبوبیت آن در میان مصرف کنندگان شده است. یکی از انواع دستگاه کارتخوان بی سیم که در بازار وجود دارد و بسیار پروفروش است؛ دستگاه کارتخوان سیم کارتی نیولند ME31 است که با داشتن وزن سبک و ابعاد استاندارد، سرعت تراکنش کمتر از 3 ثانیه و صفحه نمایش رنگی، جزو پرطرفدارترین دستگاه های کارتخوان در میان صاحبان کسب و کار محسوب می شود.

دستگاه کارتخوان اندرویدی

دستگاه کارتخوان اندرویدی یکی از مدرن ترین انواع دستگاه های کارتخوان موجود در بازار است که دارای ویژگی های انحصاری مانند صفحه نمایش رنگی و لمسی، WIFI، جی پی اس، بلوتوث، SMS، دوربین و اسکنر بارکد است. همچنین امکان نصب نرم افزار حسابداری بر روی این دستگاه وجود دارد. از میان بهترین دستگاه های اندرویدی موجود در بازار می توان به دستگاه کارتخوانi9100  اشاره کرد که با داشتن تمام ویژگی های کاربری مانند باتری 5700 میلی آمپر، بلوتوث، وای فای، پیامک و صفحه نمایش لمسی به عنوان کامل ترین دستگاه کارتخوان اندرویدی در بازار شناخته می شود.

 دستگاه کارتخوان WIFI

این نوع دستگاه کارتخوان با اتصال به امواج WIFI قابلیت استفاده برای کاربران را ایجاد می کند. به صورت کلی می توان بیان کرد که دستگاه های کارتخوان تا شعاع 30 متری را پوشش می دهند و برای کسب و کارهایی که نیاز به جابجایی  و حمل دستگاه کارتخوان با خود را دارند، بسیار مناسب است.

از میان دستگاه های کارتخوان دارای قابلیت WIFI می توان به دستگاه D230 اشاره کرد که جزو پروفرش ترین دستگاه پوز در بازار محسوب می شود. این نوع دستگاه به صورت سیار و سیم کارتی مورد استفاده قرار می گیرد؛ زیرا به جز WIFI با سیم کارت می توان به اینترنت متصل شد و از آن استفاده کرد. ظرفیت باتری دستگاه کارتخوان D230 ، 3400 میلی آمپر است که همین مورد جزو ویژگی های برتر این دستگاه محسوب می شود.

4- دستگاه کارتخوان جیبی (موبایلی)

یکی دیگر از دستگاه های کارتخوان سیار موجود در بازار، دستگاه کارتخوان جیبی یا موبایلی است که انواع مختلف سیم کارتی، وای فای دار، اندرویدی و بلوتوثی دارد. این نوع دستگاه به علت ابعاد کوچک و حمل بسیار آسان در میان صاحبان کسب و کار دارای محبوبیت است.

ابعاد دستگاه کارتخوان جیبی همانند تلفن همراه است که در مقایسه با سایر دستگاه های کارتخوان سیار حمل راحت تری دارد؛ زیرا همان طور که بیان شد، ابعاد آن بسیار کوچک است، بنابراین کارایی بالایی دارد. در هنگام استفاده از این نوع دستگاه کارتخوان رسید تراکنش به صورت دیجیتال برای مشتریان ارسال خواهد شد و نیاز به استفاده رول کاغذی نخواهد بود.

دستگاه کارتخوان موبایلی در بازار ایران بسیار اندک و درواقع می توان بیان کرد که نایاب است.

دستگاه کارتخوان بلوتوثی

از دیگر دستگاه های کارتخوان سیار می توان به دستگاه کارتخوان بلوتوثی اشاره کرد. این نوع دستگاه کارتخوان سیار می تواند دستگاه های اندرویدی، وای فای دار، ثابت را نیز پشتیبانی کند. دستگاه کارتخوان بلوتوثی تا شعاع 25 متری را برای عملیات تراکنش پوشش می دهند

به جز دستگاه کارتخوان  i9100 که در نوع دستگاه کارتخوان اندرویدی ویژگی های بیان شده، یکی دیگر از دستگاه های کارتخوان بلوتوثی، دستگاه کارتخوان A910 است که با داشتن باتری 2600 میلی آمپر، صفحه نمایش استاندارد با ابعاد 5 اینچ، دوربین و اندروید 6، جزو کاربردی ترین دستگاه های بلوتوثی در بازار محسوب می شود.

دستگاه کارتخوان هوشمند

انتخاب بهترین کارتخوان سیار

با توجه به نیازهای هر کسب و کار و ویژگی های کاربردی، شما کاربران گرامی می توانید از میان انواع کارتخوان سیار، یکی از بهترین دستگاه های کارتخوان را انتخاب کنید. همچنین می توانید با تلفن 09362601433 تماس گرفته و با برقراری ارتباط با کارشناسان مجموعه نوین ارتباط کارنیل راهنمایی های لازم را درباره خرید دستگاه کارتخوان کسب کنید.

خرید بهترین دستگاه کارتخوان سیار

دستگاه های کارتخوان نوین ارتباط کارنیل جزو بهترین دستگاه های کارتخوان سیار است. به عبارتی می توان بیان کرد که دستگاه هایی کارآمد هستند که کار با آنها برای تمامی افراد  آسان بوده؛ ولی این دستگاه ها نیز نیاز به تنظیمات خاصی برای آماده به کار شدن دارند که باید از متخصص این کار کمک بخواهید.

شرکت نوین ارتباط کارنیل با سابقه درخشان در زمینه فروش و پشتیبانی بهترین دستگاه های کارتخوان سیار، آماده است شما را در خرید بهترین دستگاه کارتخوان راهنمایی و همراهی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید