بهترین دستگاه کارتخوان برای مشاغل

بهترین دستگاه کارتخوان برای مشاغل

دسته بندی: دستگاه کارتخوان/مقاله

چگونه بهترین دستگاه کارتخوان سیار را برای شغل خود انتخاب کنیم؟

انتخاب بهترین دستگاه کارتخوان برای مشاغل بسیارمهم است ، چرا که باعث رشد و پیشرفت تان خواهد شد.

در سال 2013 ، 1.3 میلیون عدد از آنها در گردش بود و امروزه این رقم بیش از 2 میلیون نفر در حال افزایش است. ما اکنون به نقطه‌ ای رسیده‌ ایم که استفاده از این دستگاه‌های کارت‌ خوان در اکثر مغازه‌ ها استفاده می شود.

برای صاحبان مغازه‌ها ، تاجران یا رانندگان تاکسی داشتن دستگاه کارت‌ خوان امری ضروری است. اما سؤال اینجاست که کدام نوع دستگاه کارتخوان مناسب است؟ و این سؤالی است که این مقاله به آن پاسخ خواهد داد.

چرا مردم به دستگاه کارتخوان سیار نیاز دارند؟

دستگاه‌ کارت‌ خوان سیار، مزایای زیادی را برای صاحبان مغازه‌ها و مشتریان آنها به همراه دارد.

پرداخت‌ها امن هستند و دارای ویژگی‌هایی هستند که فرایند پرداخت را بدون توجه به اینکه کارت در فرانسه، اروپا یا دیگر نقاط جهان صادر شده است، ساده می‌ کند.

آنها در حال حاضر حتی پرداخت از طریق تلفن‌ های هوشمند را نیز می‌پذیرند. اگرچه کارت‌ های پرداخت ، اعم از فیزیکی یا مجازی، هنوز قابل استفاده هستند.

انتخاب بین دستگاه کارتخوان سیار مدل ثابت و تلفن همراه

اگر به دنبال بهترین دستگاه کارتخوان برای مشاغل خود هستید، باید در مورد موارد زیر تصمیم بگیرید :

– دستگاه کارتخوان سیار ثابت: آنها از طریق کابل به اینترنت یا خط تلفن متصل می شوند. از آنجا که نمی توان آنها را خیلی دور انتقال داد، عموماً توسط مغازه‌هایی با پیشخوان پرداخت استفاده می شود.

– دستگاه کارت‌ خوان سیار تلفن همراه: این راه حل برای مکان هایی مانند کافه ها و رستورانها مناسب است. جایی که ممکن است پرداختن روی میزها انجام شود.

همچنین انتخاب بهترین دستگاه کارتخوان برای مشاغل کوچک ایده ی بسیار خوبی است که نصب و استفاده از آن بسیار آسان است. این نوع دستگاه کارتخوان با اتصال 3g ، 4g یا GPRS کار می کنند.

بهترین دستگاه کارتخوان برای مشاغل

کارتخوان بخریم یا اجاره کنیم؟

خرید بهترین دستگاه کارتخوان برای مشاغل می تواند در بلند مدت ارزش بهتری داشته باشد. اما اجاره ترمینال هم می تواند مزایای منحصربفردی داشته باشد.

برای شروع یک تجارت کوچک که هنوز تجربه خاصی ندارید، بهتر است یک دستگاه کارت‌ خوان سیار برای خود اجاره کنید.

زمانی که با فوت و فن کار آشنا شدید میتوانید آن را با خرید یک دستگاه کارتخوان سیار پیشرفته تر تعویض کنید. این گزینه بسیار خوبی است که می توانید با روش های پرداخت مدرن نیز به روز باشید.

پیشنهاد میکنیم که مقاله دلیل محبوبیت دستگاه کارتخوان سیار چیست؟ را مطالعه کنید.

به چه سطح فناوری نیاز خواهید داشت؟

قبل از انتخاب دستگاه کارت‌ خوان سیار خود، ایده عاقلانه ای است که تعداد معاملاتی را که انتظار می رود انجام دهد، میانگین مبالغی که برای آن هزینه می شود.

نوع مشتری و دفعات پرداخت آنها را تخمین بزنید. این به شما ایده ای از نوع تجهیزات مورد نیاز برای شغل شما را می‌دهد.

وقتی صحبت از پرداخت الکترونیک با دستگاه کارت‌ خوان سیار به میان می آید، دو دسته بندی وجود دارد:

دستگاه کارت‌خوان سیار سنتی: از انواع دستگاه‌های کارتخوان سیار ثابت است. آنها توسط ADSL یا Wifi متصل می شوند. نسخه های تلفن همراه به طور کلی از شبکه GPRS یا 3g استفاده می کنند.

بهترین نوع دستگاه کارتخوان سیاردستگاه کارتخوان سیار نیولند ME31 را می توانید با قیمت مناسب و بهترین کیفیت از ما سفارش دهید.

دستگاه کارت‌خوان سیار MPOS : توسط fintechs یا (شرکت هایی که خدمات مالی و جدیدترین نوآوری های تکنولوژیکی را ترکیب می کنند) ارائه شده است.

این کارت‌خوان ها از طریق اتصال با تلفن همراه یا رایانه شما کار می کنند. دستگاه‌های MPOS همچنین دارای قابلیت های بیشتری هستند.

به عنوان مثال می توانید آنها را به تلفن هوشمند خود یا هر پایانه صندوقدار دیگر متصل کنید. اگر هر دو راه حل سنتی و MPOS به صورت تلفن همراه در دسترس هستند.

پس تفاوت چیست؟

دستگاه های کارت‌ خوان سیار نوع MPOS از نظر هزینه و فناوری دارای مزایایی هستند. چرا که بسیار ارزان تر از کارت‌خوان استاندارد است.

همچنین، ارائه دهندگان MPOS بسته های پرداختی یا اجاره را ارائه نمی دهند و کارمزد گرفته شده برای هر تراکنش ثابت است.

در مورد خود تجهیزات، می توانید با تلفن هوشمند به دستگاه MPOS متصل شوید و سپس تمام پرداخت‌ها را از آنجا مدیریت کنید.

مزایای فوق پایانه های MPOS را در بین مغازه دارانی که به دنبال به حداقل رساندن سرمایه گذاری اولیه خود هستند. همچنین صاحبان مشاغل که ایده خوبی از حجم فروش آینده خود دارند، محبوب کرده است.

دستگاه کارتخوان سیار مدل MPOS چه برتری دارد؟

دستگاه کارت‌خوان سیار مدل MPOS از جنبه های تکنولوژیکی پیشرفته ای برخوردار است. در اینجا برخی از نقاط مثبت آنها را بیان می کنیم :

• کارت های پرداخت: کارتهای سنتی مانند Visa و Mastercard صرف نظر از کشوری که در آن صادر شده اند پذیرفته می شوند. کارتهای خاص مانند American Express یا China Union Pay نیز سازگار هستند.

• پرداخت تلفن همراه: این خدمات به لطف فناوری های Apple Pay و Google Pay امکان پذیر است.

• قابلیت اتصال: همه پرداخت‌ها را می توان از طریق تلفن یا رایانه لوحی صاحب مشاغل مدیریت کرد.

• تجهیزات: مغازه داران و مشتریان آنها از ماشین های MPOS به دلیل طراحی ظریف و جمع و جور و ویژگی هایشان قدردانی می کنند.

برخی از مدل ها می توانند با چاپگر عرضه شوند و حتی می توانند با نرم افزار صندوق ثبت استفاده شوند.

دستگاه کارت‌خوان سیار تلفن همراه برای فروشنده های کوچک و مبتدی مناسب است.

• تفاوت بین دستگاه کارت‌خوان مدل MPOS و دستگاه کارت‌خوان سنتی را می توان با هزینه خرید دستگاه، کمیسیون معاملات و هزینه اجاره محاسبه کرد.

معمولاً هنگام مراجعه به بانک سنتی، کمیسیون هر پرداخت کمتر است (حدود 0.45) ، اما کمیسیون ثابتی نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید. هزینه اجاره نیز باید در نظر گرفته شود و می تواند بین 20 تا 40 یورو در ماه باشد.

• به دلایلی که در بالا ذکر شد، صاحبان مشاغل کوچک که عموماً از سقف فروش خاصی فراتر نمی روند، بیشتر به دستگاه کارت‌خوان سیار مدل MPOS جذب می شوند.

فرمول بدون اشتراک و هزینه اولیه پایین دستگاه برای نیازهای تجاری شما بسیار مفید خواهد بود. علاوه بر این، ارائه دهندگان MPOS کمیسیون هایی را ارائه می دهند که پس از رسیدن به حجم معینی از فروش ماهانه کاهش می یابد.

این امر برای موسسان جدید شرکت، مشاغل فصلی، کارآفرینان خودرو و مغازه‌های کوچک و مستقل قابل اهمیت است.

بهترین دستگاه کارتخوان برای مشاغل

خرید بهترین دستگاه کارتخوان از نوین کارنیل

در این مقاله نسبت به دستگاه کارتخوان در مدل های تلفن همراه و سنتی یا سیار اطلاعاتی جامع بدست آوردید و متوجه شدید که هرکدام می تواند مزایایی به همراه داشته باشد.

با پیشرفت های تکنولوژیکی مدرن، در کنار روش های پرداخت متنوع دستگاه‌های کارت‌خوان سیار را مجبور به سازگاری کرده است.

اینکه شما از کدام نوع دستگاه کارت‌ خوان سیار می خواهید استفاده کنید، بستگی به نوع شغل و کسب و کار شما دارد. در عین حال انتخاب انواع مختلف آن می تواند یک تصمیم گیج کننده و وقت گیر باشد.

با در نظر گرفتن همه این موارد، دستگاه کارتخوان سیار سنتی نیز از استانداردهای اصلی پیروی می کند. در ایران نیز همین دستگاه به طور گسترده استفاده می شود و نظر به هزینه و استفاده آسان از اهمیت خاصی برخوردار است.

لازم به ذکر است، در حالی که پردازش پرداخت تلفن همراه لزوماً از پردازش با دستگاه کارت‌ خوان سیار مدل POS امنیت کمتری ندارد، اما گاهی می تواند چنین باشد.

به همین دلیل صاحبان مشاغل و اپراتورها باید مطمئن باشند که چگونه از پرداخت‌های خود در حین خرید و پس از خرید حفاظت می شود.

8 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید