بهترین دستگاه پوز سیار نوین ارتباط کارنیل

بهترین دستگاه پوز سیار

دسته بندی: دستگاه کارتخوان/مقاله

بهترین دستگاه پوز سیار، دستگاهی است که نیازهای کسب و کار شما را برآورده می کند و در عین حال مقرون به صرفه باشد. هنگام انتخاب دستگاه کارتخوان، باید عوامل مختلفی مانند نوع کسب و کار، حجم تراکنش ها و بودجه خود را در نظر بگیرید.

بهترین دستگاه های کارتخوان سیار در طیف وسیعی از قیمت ها در بازار عرضه می شوند، اما شما می توانید با خرید دستگاه کارتخوان نیولند ME31 یک دستگاه با کیفیت عالی و قیمت مناسب داشته باشید. این دستگاه دارای امکانات و ویژگی های انحصاری است که برای تمام کسب و کار قابل استفاده است و نیازهای همه مشاغل را می تواند برآورده کند.

برای تهیه بهترین دستگاه کارتخوان سیار می توانید آن را از نوین ارتباط کارنیل به عنوان نمایندگی رسمی نیولند خریداری کنید. به این صورت که با ارائه مدارک لازم برای ثبت نام در کمتر از 2 روز می توانید دستگاه مورد نیاز خود را تحویل بگیرد.

برای سفارش دستگاه کارتخوان نیولند ME31 می توانید با شماره تلفن 0218872683 تماس حاصل فرمایید.

دستگاه پوز سیار مناسب شرکت نوین ارتباط کارنیل

ویژگی های بهترین دستگاه پوز سیار

  • پذیرش تمام کارت های بانکی عضو شبکه بانکی کشور
  • اتصال به اینترنت
  • چاپ رسید
  • مدیریت حساب کاربری
  • گزارش تراکنش
  • پشتیبانی مشتری
  • گارانتی

نکات مهم در هنگام انتخاب دستگاه کارتخوان سیار

  • مطمئن شوید که دستگاه کارتخوان مورد نظر شما با نوع کسب و کار شما سازگار است: اگر یک کسب و کار خرده فروشی دارید، به دستگاهی نیاز دارید که کارت های بانکی عضو شتاب را بپذیرد. اگر یک کسب و کار خدماتی دارید، ممکن است به دستگاهی نیاز داشته باشید که کارت های بانکی عضو شتاب و کارت های هدیه را بپذیرد. همچنین از نیاز به پرداخت الکترونیکی در خارج از محل کسب و کار خود دارید، حتما باید از یک دستگاه کارتخوان سیار استفاده کنید تا در حمل آن با مشکلی روبه رو نشوید.
  • بودجه خود را در نظر بگیرید: دستگاه های کارتخوان در طیف وسیعی از قیمت ها موجود هستند، بنابراین می توانید دستگاهی را پیدا کنید که متناسب با بودجه شما باشد. یکی از این انتخاب ها می تواند دستگاه پوز سیار نیولندME31 باشد.
  • پشتیبانی مشتری را بررسی کنید: در صورت بروز مشکل با دستگاه کارتخوان خود، مطمئن شوید که یک شرکت وجود دارد که بتواند به شما کمک کند. پشتیبانی در نوین ارتباط کارنیل به صورت دائمی و در تمام روزهای هفته است و تمام دستگاه دارای گارانتی یکساله هستند.
  • با سایر صاحبان مشاغل صحبت کنید: از آنها بپرسید که از چه دستگاه کارتخوانی استفاده می کنند و از آن راضی هستند یا خیر.

بنابراین با در نظر گرفتن نکات ذکر شده، می توانید بهترین دستگاه کارتخوان سیار را برای کسب و کار خود پیدا کنید.

 نیولند ME31، بهترین دستگاه کارتخوان سیار

دستگاه کارتخوان نیولند ME31 یکی از بهترین دستگاه های کارتخوان سیار موجود در بازار است. این دستگاه دارای ویژگی های زیادی است که آن را برای کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​ایده آل می کند.

دستگاه کارتخوان نیولند ME31 بسیار مقرون به صرفه است و هزینه کارمزد ندارد. همچنین این دستگاه دارای یک باتری لیتیومی است که می تواند تا 24 ساعت شارژ نگه دارد، بنابراین می توانید از آن در مکان های مختلف استفاده کنید.

پیشنهاد ویژه: نحوه ثبت نام دستگاه کارتخوان 

دستگاه کارتخوان سیار نیولند ME31

مزایای استفاده از دستگاه کارتخوان نیولند ME31

  • مقرون به صرفه: برای استفاده دستگاه کارتخوان نیولند ME31 نیازی به پرداخت کارمزد نخواهد بود و قیمت آن نسبت به سایر دستگاه های کارتخوان موجود در بازار بسیار مقرون به صرفه است.
  • همه کاره: دستگاه کارتخوان نیولند ME31 می تواند برای پذیرش انواع کارت بانکی عضو شتاب و کارت هدیه، چاپ رسید و مدیریت حساب کاربری استفاده شود.
  • قابل حمل: دستگاه کارتخوان نیولند ME31 بیسیم است و دارای یک باتری لیتیومی است که می تواند تا 24 ساعت شارژ نگه دارد، بنابراین می توانید از آن در مکان های مختلف مورد استفاده قرار دهید.

با خرید دستگاه کارتخوان نیولند ME31 از نوین ارتباط می توانید از مزایای پشتیبانی 24 ساعته در تمام روزهای هفته بهره مند شوید. همچنین لازم به ذکر است که این دستگاه دارای گارانتی یکسال و خدمات پشتیبانی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تهیه بهترین دستگاه کارتخوان سیار می توانید از طریق لینک زیر با نوین ارتباط کارنیل در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید