دستگاه کارتخوان مناسب برای مغازه دارها

دستگاه کارتخوان مناسب برای مغازه دارها و صاحبان فروشگاه ها

دسته بندی: دستگاه کارتخوان/مقاله

خرید دستگاه کارتخوان مناسب برای مغازه دارها و صاحبان فروشگاه ها از نوین ارتباط کارنیل (نمایندگی رسمی دستگاه کارتخوان نیولند ME31)

دستگاه کارتخوان سیار نیولند ME31 یکی از معروف ‌ترین و پرطرفدارترین برندهای دستگاه کارتخوان است و در صنعت پرداخت الکترونیک، به ویژه برای فروشگاه‌ ها و مغازه‌ داران شناخته شده است که به علت ویژگی های و قابلیت های فراوان، محبوبیت بالایی دارد. همچنین با توجه به نظرسنجی‌ ها و بازخوردهای مثبت کاربران، نیولند به عنوان یکی از بهترین دستگاه ‌های کارتخوان برای فروشگاه‌ها شناخته می ‌شود.

برای خرید دستگاه کارتخوان نیولند ME31 می توانید آن را از نوین ارتباط کارنیل تهیه کنید. این شرکت جزو نمایندگی های اصلی این دستگاه است که تمام مراحل ثبت نام آن را در کمتر از یک روز انجام می دهد.

با خرید کارتخوان سیار نیولند ME31 می توانید به شبکه پرداخت الکترونیک سپهر تحت پوشش بانک صادرات متصل شوید. لازم به ذکر است که دستگاه های کارتخوان نوین ارتباط کارنیل به صورت یکسال گارانتی رایگان دارند، بنابراین با خرید آن دیگر دغدغه ای در زمینه خرابی یا ایجاد مشکل نخواهید داشت.

پیشنهاد ویژه نوین ارتباط کارنیل: ثبت نام دستگاه کارتخوان نیولند ME31 در یک روز

بهترین دستگاه برای مغازه دارها نیولند ME31

دستگاه کارتخوان مناسب برای مغازه دارها و صاحبان فروشگاه ها

کارتخوان نیولند ME31 جزو بهترین دستگاه کارتخوان سیار برای مغازه دارها و صاحبان فروشگاه محسوب می شود که با استفاده از آن می توان موجب افزایش درآمد و رونق کسب و کار خود شوید. این دستگاه دارای ویژگی های انحصاری است که از میان آنها می توان به سرعت تراکنش (در کمتر از 2 ثانیه)، قابلیت اتصال به اینترنت سیم کارت تلفن همراه و استفاده از آن در همه مکان های دارای آتن دهی موبایل اشاره کرد. بنابراین تمام مشاغل به خصوص مغازه دارها و صاحبان فروشگاه می توانند از این دستگاه استفاده کنند. برخی از این کسب و کارها عبارت است از:

  • کارتخوان نیولند ME31 مناسب برای سوپرمارکت و فروشگاه مواد غذایی و شوینده
  • کارتخوان نیولند ME31 مناسب برای فروشگاه لوازم التحریر
  • کارتخوان نیولند ME31 مناسب برای مغازه میوه و تره بار
  • کارتخوان نیولند ME31 مناسب برای مغازه عطاری
  • کارتخوان نیولند ME31 مناسب برای شیرینی فروشی
  • کارتخوان نیولند ME31 مناسب برای نانوایی
  • کارتخوان نیولند ME31 مناسب برای فروشگاه لباس زنانه، مردانه، بچگانه
  • کارتخوان نیولند ME31 مناسب برای فروشگاه کیف و کفش
  • کارتخوان نیولند ME31 مناسب برای فروشگاه گوشت و مرغ
  • و…

ویژگی های بهترین دستگاه کارتخوان برای مغازه دارها و صاحبان فروشگاه ها

پذیرش تمام کارت‌ های بانکی: دستگاه کارتخوان نیولند ME31 قابلیت پذیرش تراکنش ‌های کارت ‌های اعتباری بانک های مختلف را دارند. این ویژگی به مغازه دارها و صاحبان فروشگاه ها اجازه می‌ دهد تا به مشتریان خود انعطاف بیشتری در مورد نحوه پرداخت ارائه دهند.

اتصال به شبکه پرداخت الکترونیک سپهر: دستگاه کارتخوان نیولند ME31 در ایران تحت پوشش شبکه پرداخت الکترونیک سپهر بانک صادرات قرار دارد که می تواند از تمام بانک های عضو شبکه پشتیبانی کند (لازم به ذکر است که برای خرید این دستگاه لازم است که در بانک های طرف قرارداد صادرات، پاسارگاد، گردشگری، دی، سپه، اقتصاد نوین، شهر، مهر و سینا دارنده حساب باشید).

سیستم مدیریت قوی: دستگاه کارتخوان سیار نیولند ME31 ابزارهای مدیریتی قدرتمندی را فراهم می‌ سازد که به مغازه دارها و صاحبان فروشگاه کمک می‌کند تراکنش‌ ها را پیگیری کنند، گزارشات مالی دریافت کنند و مدیریت کسب و کار خود را بهبود بخشند.

امنیت بالا: نیولند استانداردهای امنیتی بالا را رعایت می‌کند و رمزنگاری اطلاعات مشتریان انجام می دهد. این کار موجب می شود که صاحبان فروشگاه ها و مغازه دارها اطمینان حاصل کنند که اطلاعات حساس مشتریان در هنگام تراکنش به خوبی محافظت می‌ شود.

برای اطلاعات بیشتر و انتخاب دستگاه کارتخوان مناسب برای مغازه یا فروشگاه خود، توصیه می‌شود با نوین ارتباط کارنیل، به عنوان نماینده اصلی دستگاه کارتخوان نیولند ME31 با شماره تلفن 02188739657 تماس حاصل فرمایید.

کارتخوان سیار حرفه ای برای صاحبان فروشگاه

مزایای خرید دستگاه کارتخوان نیولند ME31 برای مغازه دارها و صاحبان فروشگاه ها

دستگاه کارتخوان نیولند ME31 یکی از دستگاه ‌های پرداخت الکترونیکی است که برای مغازه داران و صاحبان فروشگاه مزایای زیادی به همراه دارد. در زیر تعدادی از این مزایا توضیح داده شده است.

افزایش فروش: با قابلیت پذیرش پرداخت ‌های الکترونیکی، شما به عنوان مغازه دار یا صاحب فروشگاه به مشتریان خود امکان می ‌دهید با استفاده از کارت بانکی، هزینه کالای را خود به راحتی پرداخت کنند. این روند باعث افزایش اطمینان مشتریان و ترغیب آنها به خرید از فروشگاه شما می‌ شود.

سهولت در تراکنش: استفاده از دستگاه کارتخوان نیولند ME31سرعت پردازش تراکنش ‌ها را افزایش می‌ دهد. این کار به معنی کاهش زمان صرف شده برای هر تراکنش است.

امنیت بیشتر: دستگاه کارتخوان نیولند ME31 با استفاده از فناوری رمزنگاری پیشرفته، اطلاعات مالی مشتریان را در زمان تراکنش به صورت امن انتقال می‌ دهد. این مزیت به شما و مشتریانتان اطمینان می ‌دهد که اطلاعات شخصی و مالی آنها محافظت می ‌شود.

دسترسی آسان: از آنجایی که دستگاه کارتخوان نیولند ME31 بدون سیم است، می ‌توانید آن را به هر نقطه ‌ای از فروشگاه خود منتقل کنید یا در خارج از فروشگاه یا مغازه که به اینترنت دسترسی دارید، مورد استفاده قرار دهید. درواقع می توان بیان کرد که این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا پرداخت ‌ها را به راحتی در هر جایی که تمایل دارید، انجام دهید.

گزارشات و آمارها: دستگاه کارتخوان نیولند ME31 به شما امکان می ‌دهد تا گزارشات و آمارهای مربوط به فروشگاه یا مغازه خود را دریافت کنید. این اطلاعات می‌ تواند به شما در تحلیل عملکرد کسب و کارتان کمک کند.

در نهایت می توان بیان کرد که استفاده از دستگاه کارتخوان سیار نیولند ME31 به شما کمک می‌ کند تا تجربه خرید مشتریان را بهبود ببخشید، سپس فروش خود را افزایش دهید و تراکنش ‌های مالی را به صورت سریع، امن و آسان انجام دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید دستگاه کارتخوان نیولند ME31 می توانید از طریق لینک زیر با شرکت نوین ارتباط کارنیل تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید