دستگاه کارتخوان سیار برای رستوران و هتل

دستگاه کارتخوان سیار برای رستوران و هتل

دسته بندی: دسته‌بندی نشده

دستگاه کارتخوان سیار یک ابزار الکترونیکی است که به رستوران‌ ها و هتل ‌ها امکان پذیرش پرداخت‌ های الکترونیکی  را می‌ دهد. دستگاه کارتخوان نیولند ME31 بسیار مناسب است. این دستگاه کارتخوان سیار برای رستوران و هتل بسیار پیشنهاد می شود. کارتخوان نیولند به صورت قابل حمل طراحی شده‌ است و اغلب دارای اتصالات بی‌ سیم (اتصال از طریق اینترنت سیم کارت تلفن همراه) هستند تا بتوانند به شبکه بانکی متصل شوند و تراکنش‌های پرداخت را انجام دهند.

با استفاده از دستگاه کارتخوان سیار، مشتریان می‌ توانند با استفاده از کارت ‌های بانکی صورتحساب خود را در رستوران یا هتل پرداخت کنند. این دستگاه‌ها اطلاعات تراکنش را به صورت رمزنگاری شده از طریق شبکه ارسال می‌کنند تا امنیت تراکنش‌ های مالی را تضمین کنند.

بعضی از ویژگی های مهم دستگاه کارتخوان سیار برای هتل و رستوران عبارت است از:

  • صفحه نمایش دکمه برای وارد کردن مبلغ تراکنش و اطلاعات مورد نیاز
  • قابلیت خواندن تمام کارت های عضو شبکه شتاب
  • پردازش سریع تراکنش‌ ها و دریافت تأییدیه فوری
  • قابلیت چاپ رسید برای مشتریان
  • قابلیت اتصال به سیستم‌ های پوز و نرم ‌افزارهای مدیریت رستوران یا هتل

برای استفاده از دستگاه کارتخوان سیار نیولند ME31، شما نیاز به یک حساب در یک بانک تحت قرارداد شبکه  پرداخت الکترونیکی سپهر دارید. با ارائه مدارک مورد نیاز برای ثبت نام دستگاه و داشتن کد رهگیری مالیاتی، شما می ‌توانید دستگاه کارتخوان سیار مناسب برای هتل یا رستوران را دریافت کنید و با اتصال آن به حساب خود، تراکنش‌های مالی را انجام دهید.

برای خرید دستگاه کارتخوان نیولند ME31 می توانید با شماره تلفن 02188739657 تماس حاصل فرمایید.

پیشنهاد ویژه نوین ارتباط کارنیل: ثبت نام کارتخوان نیولند ME31

دستگاه کارتخوان رستوران

ویژگی های دستگاه کارتخوان سیار برای رستوران و هتل

دستگاه کارتخوان سیار نیولند یک گزینه مناس برای رستوران ها و هتل ها است. این دستگاه قابل حمل است و به شما امکان می‌دهد پرداخت‌های الکترونیکی را در هر زمان و مکانی دریافت کنید. برخی از ویژگی‌ های کاربردی این دستگاه شامل موارد زیر می شود.

قابلیت اتصال به اینترنت: دستگاه کارتخوان سیار نیولند از طریق  Wi-Fi، بلوتوث یا شبکه همراه قابلیت اتصال به اینترنت را دارد. این ویژگی، این امکان را به شما می دهد تا پرداخت ‌ها را به صورت آنلاین و در هر زمانی انجام دهید.

پشتیبانی از کارت ‌های مختلف: دستگاه کارتخوان نیولند قابلیت خواندن و پردازش کارت های عضو شتاب را دارد.

سرعت بالا: دستگاه کارتخوان نیولند با استفاده از فناوری پیشرفته، تراکنش‌ ها را به سرعت بالا و با ضمانت امنیت انجام می ‌دهد. این ویژگی به شما کمک می‌ کند تا صف‌ های پرداخت در رستوران یا هتل خود را کاهش دهید و تجربه بهتری را برای مشتریان فراهم کنید.

قابلیت تنظیمات و گزارش‌ گیری: دستگاه کارتخوان سیار نیولند امکاناتی برای تنظیمات سفارشی و گزارش ‌گیری دارد.

قبل از خرید دستگاه کارتخوان سیار برای هتل یا رستوران، مطمئن شوید که دستگاه از نظر قابلیت ها و سازگاری با سیستم پرداختی شما مناسب است. همچنین هزینه‌های تراکنش، پشتیبانی فنی و سایر شرایط خرید را مقایسه کنید تا بهترین گزینه را برای نیازهای خود انتخاب کنید.

دستگاه کارتخوان هتل

خرید دستگاه کارتخوان نیولند ME31

برای خرید دستگاه کارتخوان نیولند ME31 که برای تمام مشاغل مانند هتل و رستوران کاربرد دارد، می توانید آن را به شرکت نوین ارتباط کارنیل سفارش دهید. این شرکت به عنوان نماینده رسمی در ایران آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی است.

نوین ارتباط کارنیل به جز فروش دستگاه کارتخوان نیولند ME31 می توان تمام مراحل ثبت نام و راه اندازی کارتخوان خریداری شده توسط شما را انجام می دهد. بنابراین بعد از خرید این دستگاه دیگر دغدغه ای در مورد روند ثبت نام و پیکربندی آن نخواهید داشت.

دستگاه کارتخوان نیولند ME31 نوین ارتباط کارنیل، شامل یکسال گارانتی و پشتیبانی فنی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دستگاه کارتخوان سیار می توانید از طریق لینک زیر با نوین ارتباط کارنیل تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید