ویژگی های بهترین دستگاه کارتخوان سیار

ویژگی های بهترین دستگاه کارتخوان سیار

دسته بندی: دستگاه کارتخوان/مقاله

انتخاب دستگاه کارتخوان سیار با کیفیت متناسب با ویژگی های مورد نیاز شما، از مواردی است که قبل از خرید بهترین دستگاه کارتخوان سیار باید به آن توجه داشته باشید.

در ادامه برای آشنایی بیشتر ویژگی های بهترین دستگاه کارتخوان سیار شده است تا با آگاهی بیشتر بتوانید ایده آل ترین انتخاب را داشته باشید.

مشخصات بهترین دستگاه کارتخوان سیار

آنچه در ویژگی های بهترین کارتخوان سیار بسیار حائز اهمیت است، قیمت دستگاه است. همچنین باید قبل از خرید دستگاه مورد نیاز خود درباره ویژگی و کارایی آن اطلاعات لازم را به دست آورید. برخی دیگر از موارد مهم برای انتخاب بهترین دستگاه کارتخوان سیار عبارت است از:

  • ظرفیت باتری یا مقدار نگه داشتن شارژ باتری
  • قابلیت اتصال به سیم کارت
  • امکان جابجایی و استفاده از آن
  • آنتن دهی قوی
  • سرعت بالایی تراکنش در چند ثانیه
  • جای سیم کارت
  • قابلیت شارژ سریع باتری دستگاه
  • داشتن پردازنده یا سیستم عامل قدرتمند برای پردازش داده ها و اطلاعات
  • رعایت استانداردهای ایمنی در ساخت و تولید دستگاه
  • مقاومت بدنه و تراشه های داخلی دستگاه در برابر نفوذ آب یا رطوبت
  • سیستم عامل اندروید و سهولت کار با دستگاه
  • قابلیت نصب تجهیزات جانبی در کارت خوان (به طور معمول بتوان از این دستگاه به عنوان صندوق فروشگاهی استفاده کرد)
  • سبک با اندازه مناسب و آسان برای حمل
دستگاه کارتخوان نیولند نوین ارتباط کارنیل

مشخصات دستگاه کارتخوان نیولند ME31

دستگاه کارتخوان نیولند ME31، را می توان به عنوان یکی از بهترین دستگاه کارتخوان سیار در ایران معرفی کرد که این دستگاه متعلق به کشور آلمان است؛ اما در کشور چین تولید می شود.

از ویژگی های آن می توان به مقاوم در برابر گرد و غبار، صفحه نمایش رنگی، سرعت پردازش کمتر از 3 ثانیه اشاره کرد.

دستگاه کارتخوان سیار نیولند ME31 دارای اندازه کوچک (طول 177 میلی متر، عرض 79 میلی متر عرض و ارتفاع 53 میلی متر) و وزن سبک با 330 گرم است. بدنه آن از پلاستیک فشرده بسیار مقاوم و صفحه نمایش 2.4 اینچی تمام رنگی با قابلیت نمایش استاندارد (صفحه نمایش بزرگ تر نسبت به سایر دستگاه های موجود در ایران) ساخته شده است. همچنین دارای دو رنگ مشکی و قرمز است.

مشخصات باتری دستگاه کارتخوان نیولند ME31

این دستگاه کارتخوان با ظرفیت باتری 2600 میلی آمپر و توان شارژ 3.6 ولت، دارای باتری با ظرفیت بالا است که با توجه به کارکرد آن حدود 24 تا 72 ساعت شارژ را نگه می دارد. بنابراین برای تمام کسب و کارها مناسب است.

دستگاه نیولند ME31 قابلیت اتصال به پاوربانک را دارد و با شارژهای گوشی های اندروید نیز قابل شارژ نیز است، البته توصیه می شود که باتری این دستگاه را با شارژر خود آن، شارژ کنید و فقط در صورت عدم دسترسی به آن، از سایر شارژرها استفاده کنید.

سرعت تراکنش دستگاه کارتخوان نیولند ME31

به علت پردازنده 32 بیتی با سرعت پردازش 1.2 گیگاهرتز و حافظه داخلی 64 مگابایت، سرعت تراکنش این دستگاه کمتر از 3 ثانیه است.

چاپگر با سرعت چاپ 40 میلی متر در ثانیه یکی دیگر از نقاط قوت این کارتخوان است. دستگاه نیولند ME31 از سیم کارت های 4G همراه اول و ایرانسل پشتیبانی می کند.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله کارتخوان سیار نیولند پیشنهاد می شود.

دستگاه کارتخوان نیولند

قیمت دستگاه کارتخوان نیولند ME31

قیمت کارتخوان سیار نیولند با توجه به مشخصات ذکر شده، بسیار مناسب است که در ردیف کارتخوان های سیار با کیفیت و بسیار ارزان قرار می گیرد.

تعمیر و گارانتی دستگاه کارتخوان نیولند ME31

تمامی دستگاه های کارتخوان ارائه شده در وب سایت نوین کارنیل دارای گارانتی یک ساله و پشتیبانی 24 ساعته برای تعمیر است. همچنین بعد از گذشت چند سال در صورت بروز مشکل و نیاز به تعمیر قطعات، با مناسب ترین قیمت توسط پشتیبانی انجام می شود.

فعال سازی سریع و راحت دستگاه کارتخوان نیولند ME31

با ارائه کد رهگیری مالیاتی در سریع ترین زمان ممکن دستگاه کارتخوان نیولند فعالسازی خواهد شد. این دستگاه از سوی سامانه سپهر بانک صادرات پشتیبانی می شود و دارندگان حساب بانک های صادرات، پاسارگاد، گردشگری، سپه، شهر، مهر، سینا و رسالت می توانند به راحتی از این دستگاه استفاده کنند.

خرید بهترین دستگاه کارتخوان سیار

دستگاه های کارتخوان نوین ارتباط کارنیل جزو بهترین دستگاه های کارتخوان سیار است. به عبارتی می توان بیان کرد که دستگاه هایی کارآمد هستند که کار با آنها برای تمامی افراد  آسان بوده؛ ولی این دستگاه ها نیز نیاز به تنظیمات خاصی برای آماده به کار شدن دارند که باید از متخصص این کار کمک بخواهید.

شرکت نوین ارتباط کارنیل با سابقه درخشان در زمینه فروش و پشتیبانی بهترین دستگاه های کارتخوان سیار، آماده است شما را در خرید بهترین دستگاه کارتخوان راهنمایی و همراهی کند.

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید