دلیل محبوبیت دستگاه کارتخوان سیار چیست؟

دلیل محبوبیت دستگاه کارتخوان سیار چیست؟

دسته بندی: دستگاه کارتخوان/مقاله

دلیل محبوبیت دستگاه کارتخوان چیست؟

دلیل محبوبیت دستگاه کارتخوان سیار را اکثراً می دانیم که اکثر افراد جهت انتقال پول و پرداخت غیر نقدی از این دستگاه استفاده می کنند. امروزه هم که در همه جا این دستگاه ها وجود دارد.

این روزها استفاده از دستگاه پوز یا کارتخوان درحال گسترش است و می توانید آن را به وفور همه جا حتی دستِ دست فروش ها مشاهده کنید.

دستگاه پوز یا کارتخوان به طوری است که از طریق ارتباطات تلفنی به سیستم بانکی متصل می شود. می تواند امکان انتقال پول بعد از کارت کشیدن را به حساب فروشنده انجام دهد.

البته این تنها کاری نیست که از عهده ی دستگاه کارتخوان بر می آید این دستگاه کارهای جزئی تری را هم انجام می دهد مثل : پرداخت قبوض ، شارژ سیم کارت ، دریافت موجودی ، گزارش حساب را برای مشتریان فراهم می کند و اینکه می توانید با کارتخوان صورت حسابی را دریافت کنید.

در واقع دستگاه کارتخوان یک بانک کوچک سیار است. از این دستگاه می توانید  برای راه اندازی کار مشتریان استفاده کنید.

در ادامه با دلیل محبوبیت دستگاه کارتخوان سیار آشنا میشویم تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

مزایای دستگاه پوز سیار را میدانید؟

دستگاه کارتخوان سیار به دلیل اینکه مزایای زیادی را برای فروشنده و حتی خریدار فراهم می کند باعث شده که اکثر کسب و کارها نسبت به تهیه ی این دستگاه توجه ویژه ای نشان دهند اکثراً هم امروزه همه ی ما پولمان را در کارت نگه می داریم و کمتر مواقعی پیش می آید که پول نقدی داشته باشید.

از مزایای دستگاه کارتخوان می توان به راه اندازی کار مشتری اشاره کرد و اینکه می توانید از آن در هر جایی که خواستید استفاده کنید. هم اینکه دیگر نیازی نیست مشتری برای انتقال پول کارت به کارت انجام دهد که آن هم خودش کلی دردسر به همراه دارد.

اگر یادتان باشد دستگاه های کارتخوان با استفاده از سیم به خط تلفن ثابت وصل می شد و آن موقع می توانستید با آن کار کنید اما امروزه با پیشرفت و گسترش شبکه های تلفن همراه می توان گفت که دستگاه های پوز بی سیم ارتقاء پیدا کرده است و می توانید آن را در فروشگاه ها و دستِ اکثر فروشندگان مشاهده کنید.

برای استفاده از دستگاه کارتخوان سیار کافیست یک سیم کارت تهیه کنید و مطمئن شوید که امکان دریافت و ارسال داده را دارد. سپس آن را در قسمت سیم کارت دستگاه پوز قرار دهید بدین صورت می توانید به بانکداری وصل شده و انواع عملیات بانکی را انجام دهید.

از دیگر مزایای دستگاه کارتخوان سیار این است که این دستگاه شارژی است. دیگر نیازی نیست آن را مستقیماً به برق شهری وصل نمایید. بنابراین اگر برق قطع شد دستگاه شما همچنان کار می کند و می توانید تراکنش های لازم را انجام دهید.

همچنین پیشنهاد میکنیم که مقاله ی دستگاه کارت‌خوان چگونه کار می‌کند + آموزش استفاده را حتما مطالعه کنید.

دلیل محبوبیت دستگاه کارتخوان سیار - نوین کارنیل

کدام یک از زمینه های شغلی استفاده از دستگاه کارتخوان سیار برایشان ایده آل است؟

البته قبل از اینکه زمینه های شغلی که دستگاه پوز سیار به کارشان می آید را ذکر کنیم این را بدانید که این دستگاه برای هر شغلی مناسب است پس از اهمیت وجودش غافل نشوید چراکه می تواند بهترین گزینه جهت انجام تراکنش ها باشد. اما یکسری از زمینه های شغلی که حتما باید از وجود دستگاه کارتخوان سیار بهره مند شوند. شامل موارد زیر می شود :

– ورودی پارکینگ های عمومی : مشکل اکثر افرادی که می خواهند هزینه ای بابت ورودی پارکینگ پرداخت کنند پول نقد همراهشان نیست بنابراین برای پرداخت هزینه دچار مشکل می شوند. بنابراین دستگاه پوز سیار می تواند این مشکل را برطرف کند.

– فروشگاه های آنلاین ، پیک ها و سایر مشاغلی که باید هزینه ی مرسوله یا هر چیزی را درب منزل از مشتری دریافت کنند.

– دستگاه کارتخوان سیار برای پارکبان های سطح شهر می تواند بسیار مناسب باشد.  آن ها می توانند هزینه ی جریمه را همان لحظه از فرد بگیرند.

– قرار دادن دستگاه های سیار در مترو ها و بی آرتی ها برای شارژ کردن کارت بلیط که اهمیتی ویژه ای دارد. باید نسبت به این قضیه اهمیت ویژه ای قائل شوید چراکه هم سرعت عمل را بالا می برد هم اینکه وقت اشخاص تلف نمی شود. به راحتی می توانید کاری که می خواهد را انجام دهد.

– کارکنان پست که باید هزینه را در محل دریافت کنند. خیلی به کارشان می آید بدون هیچ دغدغه ای می توانند دستگاه کارتخوان را با خود به هر جایی که بخواهند حمل کنند و هزینه پست را از فرد یا شرکت دریافت کنند.

– خرده فروشان و دست فروشان که در مترو و کنار خیابان ها هستند. دستگاه کارتخوان سیار به کارشان می آید و می توانند از حضور آن بهره مند شوند.

از ویژگی های دستگاه کارتخوان سیار مطلع شوید!

ویژگی های دستگاه کارتخوان سیار آگاهی شما را نسبت به دلیل محبوبیت دستگاه کارتخوان سیار افزایش می دهد.  باعث می شود نسبت به این موضوع اطلاعات جزئی و کامل تری را دریافت کنید.

البته دستگاه کارتخوان نیولند با ویژگی های منحصربفردی که دارد می تواند به بهترین شکل ممکن نیاز شما مشتریان عزیز را برطرف کند برای خرید این دستگاه کارتخوان ارزان می توانید با نوین کارنیل در ارتباط باشید.

خب ، حالا می رویم به سراغ ویژگی های دستگاه پوز سیار که شامل موارد زیر می شود :

* دستگاه کارتخوان به هیچوجه نیاز به برق شهری ندارد و باتری آن قابل شارژ است. این دستگاه می تواند به میزان بالایی شارژ را نگه دارد.

* دستگاه کارتخوان سیار را می توانید با توجه به وزن کمی که دارد. با خودتان به هر مکانی که می خواهید حمل کنید و به راحتی از آن استفاده کنید.

* کارت بانکی را به راحتی می توانید داخل شیار دستگاه بکشید. کارت بانکی به راحت خوانده می شود و می توانید تراکنش را انجام دهید.

* همچنین ماژول وای فای برای ارتباط دستگاه با رایانه تعبیه شده است.

* وزن سبک تری هم نسبت به دستگاه های کارتخوان سیم دار دارد به همین دلیل حمل کردن آن بسیار راحت تر است.

دلیل محبوبیت دستگاه کارتخوان سیار - شرکت نوین کارنیل

چرا دستگاه کارتخوان سیار نیولند را بخریم؟

در متن بالا با دلیل محبوبیت دستگاه کارتخوان سیارآشنا شدید و قطعا متوجه خواهید شد که چقدر می تواند به نفع شما و مشتریانتان باشد. اینکه کارتان به سرعت پیش می رود و می توانید سرعت عمل کارتان را افزایش دهید.

برای اینکه بدانید چرا پیشنهاد میکنیم دستگاه کارتخوان سیار نیولند را تهیه کنید باید یکسری از ویژگی های شاخص آن را بدانید. تا خودتان تصمیم بگیرید که کدام دستگاه پوز می تواند برایتان مناسب بوده و نیازتان را برطرف سازد :

– سیستم مدیریت هوشمند جهت کنترل مصرف شارژ و ظرفیت بالای باتری

– ایمنی و سرعت بسیار بالا در تراکنش های همزمان

– قیمت مناسب ارزان تر از همه جا

– صفحه نمایش کاملاً رنگی با کیفیت و وضوح بالا

– دارای باتری با گنجایش بسیار بالا

– سرعت و آنتن دهی فوق العاده قوی به همراه سایز مناسب

– برای تمام مشاغل با تعداد تراکنش بالا و کم بسیار مناسب است.

در نهایت با توجه به مواردی که در بالا ذکر کردیم. می توانید نسبت به خرید دستگاه کارتخوان سیار نیولند اقدام کنید. آن را در طول یک روز تحویل بگیرید.

اگر هم دستگاه پز دچار اشکال شد ما تمام خدمات پس از فروش را خدمت شما عرضه می کنیم و پا به پای شما هستیم تا زمانی که مشکل به طور کامل برطرف شود. جهت سفارش می توانید به قسمت خرید دستگاه کارتخوان سیار نیولند Newland ME31 مراجعه کنید.

5 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید